Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexAdministrativtPappersexcersisen, ekonomi, försäkring och utbildningBilda företag

Söker en Finansiär eller kompanjon

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera bolagsformer och företagsstart här

spinosa (trådstartaren)

#1 » 14:28:22, 08-02-2021
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jag söker en finansiär eller kompanjon, för att reda ut dels min egen ekonomi, men framförallt för att investera i en mindre industri...
Jag söker totalt 2miljoner kronor... banker osv är det svårt med... Jag kommer inte att ha mer skulder eller lån än detta.
Lokal kommer köpas in, maskinparken finns i lokalen i dag, jag kommer ta dit mer inventarier...
Jag är dålig på att skriva men är en duktig hantverkare är svensk och kommer lämna referenser om det behövs.
Självklart ska långivaren/kompanjonen få tjäna pengar på detta med. Jag förväntar mig inte att en kompanjon ska behöva arbeta om den inte vill det förstods

Det är en seriös fråga önskar inga diskussioner här i tråden utan vill nån ha mer info så tar vi det via pm
spinosa
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 19:58:40, 31-01-2021




Återgå till Bilda företag

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se