Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexTrädgårdsmaskiner/GrönytemaskinerBelos/Gravely/Irus

Två Belos avyttras!

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera Belos/Gravely/Irus här

GustavW (trådstartaren)

#1 » 09:02:38, 26-12-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej!
Ibland räcker inte tiden till så nu måste de iväg.

Två Belos, en 222 med 320 motor som är komplett men startar inte, en med 372 motor som är komplett men som heller inte startar. Båda bar gnista mm men själv har jag inte tid att fixa till detta. Den med 320 motor har snökedjor på. 320 maskinen gick bra tills det att jag böt magnapullstarten. Efter det vill den inte starta och jag tappade intresset då jag har en Belos 272 som funkar bra.

Med dessa två maskiner följer även en sopvals som behöver renoveras, en gräspadda och ett snöblad samt en låda med reservdelar så som packningar, kolv, tänddelar mm.

Säljes i klump för 3000 kr eller bytes med ett gräsklippningsdäck i mycket gott skick (det med tre knivar).

Skicka Pm för bilder mm.

MVH
Gustav

1 person gillar det här inlägget.
GustavW
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 06:47:20, 28-04-2019
Ort: Gagnef
Sverige
Maskintyp: Redskapsbärare
Maskin: Belos 222 ILO 320
Belos 222 ILO 372
Belos 272 MAG 1043




Återgå till Belos/Gravely/Irus

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se