Kattstruparn - de var de mot mig också, första gången jag kontaktade dem. Men när jag behövde reservdelar, manual, osv - då fick jag ett helt annat bemötande. Behövde nya knivar - de tvärvägrade sälja. Pressade dem då på pris som tog evigheter för dem att få fram. Ocker priser var vad de gav mig. Köpte knivar från Ratioparts istället.
Behöver reservdelar till snöslungan, men måste ha
sprängskiss på den "vi har inte det" är svaret. osv etc mm ; nu har jag -dessutom- träffad en av ägarna hemma på gården i annat ärende; och ändock beter de anställda sig som...
Har du haft
kontakt med dem om en ny maskin är de säkert bra att ha att göra med, men har du en gammal då visar de upp en synnerligen tråkig sida.
Jag behövde delar till förgasaren. Tvingades skriva till fabriken, som plockade fram reservdelsnumren och hänvisade till Närlant för beställning, som vägrade svara... Fick delarna från annat håll.
Jag är dock mycket glad att du fått ett bra bemötande och god hjälp.
Hoppas innerligt det kan smitta av sig på hur Närlant AB i fortsättningen väljer att behandla ägare av BCS maskiner och tillbehör.