? Va? Fick du -bra- bemötande av Närlant AB ?
...hur var du dig åt?
Min 715 skulle behöva en ny
förgasare, eller byta ut Lombardini motorn mot något annat modernare, samt snöslungan skar för mig förra våren o skulle behöva reservdelar gissar jag.
De skulle skicka mig verkstadshandbok, men den kom aldrig fram. Påstog sig ha sänt först med rekommenderad försändelse, men posten säger att det rek.nr. inte finns hos dem, och sedan skickade de i vanligt kuvert med Post Nord, vid nyårhelgen (?!)...
Försökte få köpa nya knivar till min jordfräs men de tvärnobbade så jag fick ta dem från RatioParts i tyskland istället.
Blir så häpen att de tydligen har behandlat dig väl, samtidigt som de behandlat mig på ett besynnerligt sätt... Försökte gå runt dem genom att kontakta fabriken i Italien för att få tag i ny förgasare, men det gick inte... Hittade en leverantör i Frankrike, men fransoser och franska posten avskräcker; dock fick jag ett mycket gott bemötande av det franska företaget, så jag har kvar dem "i rockärmen" skulle jag inte kunna få ordning på motorn/förgasaren. Vore dock trevligt om Närlant AB behandlare en som kund på ett sådant sätt att man skulle kunna prata gott för dem - f.n. är det BCS är toppen maskiner, men GA gör dem omöjliga att äga/använda...