Du är minsann kvickare än mig på att skumma forumen! Tror det var tre dagar sen sist och minsann om inte det där var från i förrgår!
Ok, även om frågan behandlade ett nyuppkommet symptom(inte normalt) så kom det fram två möjligheter jag inte tänkt på:
1. Shimsa om en fjäderbelastad kula i ventilblocket. Man pratar om nåt T-stycke men själv har jag inget sånt...
2. Fjädrarna i Faster snabbkopplingarna blir utmattade/mjuka och knappen stänger till(på B-porten antar jag...) p g a flödet. Detta tycker jag borde inträffa även med andra hydrauliska
redskap också, så det tror jag mindre på.
Jag har för mig att mitt problem är ganska normalt, precis som bangt säger, men jag tycker ändå det borde gå att justera bort. Jag misstänker att problemet egentligen är inbyggt med flit för att minska påkänningarna vid vändning(långsammare rörelse)...
Tillägg efter 48 sekund(er):
Nästan så man börjar tro att den här adahlm är finne och ingen britt som han utger sig för... EDIT: ok, bra så. Men du fegade ur med finnflaggan eller?