ja-bond77 skrev:Som jag nämde så blev det två 90 graders vinklar efter varandra på kugghjulspumpens suganslutning från tanken. Det, i kombination med att den i sig själv har större deplacement än styrningspumpen så verkar leda till att den drar in luft, kanske via axeln då. Från vevhuset. Kanske skulle gå att lösa med att skaffa andningsfilter för övertryck till tanken... Men vet inte hur den klarar det då bafflarna är bara punktade...
ja-bond77 skrev:Nåjo... Men känns inte helt säker lösning att borra upp kanalen.
ja-bond77 skrev:Detta är ju ändå bara på tomgång och om motorn varvar 3000 så kommer det nog ändå att dra in luft är jag rädd.
ja-bond77 skrev:Tror inte det är så svårt jobb att förlänga pumpfästet ändå...
ja-bond77 skrev:Efter att man stannat sprutan verkar det ligga nåt sug kvar i systemet! Tänk om jag glömt nån plastpropp nånstans?
ja-bond77 skrev:Hydrostaten (A4VG125) ska ha max 2 bar i dräneringstryck. Jag har mätt 1 bar returtryck.
Hydrostaten ska ha sugtryck till dess matarpump -0,2 - 5 bar. Jag har mätt 0,5 bar.
Det borde således vara i skick...
Har inte mätt matningstryck ännu...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster