Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumJordbruksmaskiner och -redskapÖvriga jordbruksmaskiner och -redskap

Billiga däck?

4 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera övriga jordbruksmaskiner och -redskap i detta forum

Dennis (trådstartaren)

#1 » 22:38:41, 07-01-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej på er . ingen som har ett 800/50X34 bättre begagnat liggande till övers? :???: kompisen sköt ett däck på gödseltunnan och ett nytt är dyrare än guld tror han sa att de kosta över 30 +m kan de va riktigt? å jag sa ja skulle kolla runt , å varför inte här :idee3: så är de ngn som har ett å vill bli av med det till en vettig peng eller vet var man handlar billigast så hör av er. Med vänlig hälsning Dennis
Dennis
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 10:11:02, 05-11-2006
Ort: bohuslän
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Jcb 7b, Volvo Fh12, Mf 135



bert

#2 » 23:21:47, 07-01-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Kollat med nån däckfirma som är med i nån kedja? för dom kan väl söka mellan dom olika verkstäderna
Är det en Samsontunna? kolla med euromaster i Halmstad dom byter en del åt Göma vet jag så kanske där finns nåt beg
bert
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 16:27:16, 30-01-2010
Ort: Ryd södrasmåland
Maskintyp: Traktor
Maskin: valtra i lite olika storlekar

Dennis (trådstartaren)

#3 » 23:35:18, 07-01-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej Bert . Ja de är en samson tunna , nej ja har inte kollat med någon förutom maskinisten ännu då ja fick frågan förut i kväll. euromaster Halmstad ,ok jag känner en som jobbar på en euromaster verkstad men har inte fått fatt i honom här nu i kväll ,men då kan man ju be honom kolla lite xtra med em just i Halmstad. Jag hitta några begagnade i dk men enligt bilderna såg de inte ut att va värt inköp och pris för transporten. Tack för tips. Med vänlig hälsning Dennis
Dennis
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 10:11:02, 05-11-2006
Ort: bohuslän
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Jcb 7b, Volvo Fh12, Mf 135

Dennis (trådstartaren)

#4 » 00:01:31, 07-03-2014
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej på er . Villebra berätta att ja fick fatt på däck för halva ursprungspriset som var 33400 + . Helt otroligt sicken avans vissa gummi nissar tror sej kunna ha. Med vänlig hälsning Dennis
Dennis
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 10:11:02, 05-11-2006
Ort: bohuslän
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Jcb 7b, Volvo Fh12, Mf 135


Återgå till Övriga jordbruksmaskiner och -redskap

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se