Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterEfterlysningarShop

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexLastbilarLastbilssläp/-trailers

När fick man börja köra med 60tons ekipage i sverige

16 inlägg • Sida 2 av 2
Diskutera lastbilssläp/-trailers här

olle67

#16 » 00:52:56, 09-05-2009
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jo,förstår hur du tänker Alexander,finns ju inte järnväg överallt,Lastbilar är ju oslagbart,men dom kan ju inte väga hur mkt som helst,verkar som de inte finns nån ände,dom hittar ju på de ena efter de andra,link,double-plan,mm.Vet när ja hade åkeriet och vi fick dom första MEGA -trailarna,klena ramar,små hjul,fullt lass,26ton,så fick vi knappt stängt lämmar för dom såg ut som en banan i ramen,hur vingliga som helst och dra,körde då för ERT,som blev uppköpt av ASG,numeraDHL(tror jag)dom byter ju namn för jämnan.ja ,du..vi fär se var de slutar, :smile:
olle67
 

GLIDLAGER - LEDLAGER - BUSSNINGAR - KULLAGER - RULLAGER - TÄTNINGAR - LÄNKHUVUDEN
www.debearings.se



Återgå till Lastbilssläp/-trailers

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



BA Trading AB

Trucking

Älmeboda Maskinservice

trailerbeg

OilQuick

Alftaprodukter

TK Traktordelar

Hammars verkstad AB

D&E Bearings AB

http://www.RESERVdelar24.SE

Bildelar24.com

Briggsparts

Klaravik

Beck Maskin

Crazyride

Ygsbostudios

Kilremslagret

Bra Verktyg

UniCarriers

Rotec

Lunna Teknik

https://www.AUTOdoc.SE

SSL Certificates