Hello,
I had a hobby Volvo fl 10 1997 in the yard over the winter and I started it up, so my tanks do get pressure in circuits 1 and 2 and the brakes are released, but after that there is no pressure in the cabin, e.g. the clutch doesn't work properly, the gears don't engage,no the fog horns , air seat not working, no hydraulics, no air carrier front/rear.
Where would you start looking for a fault? The purpose is to get it moved out of the yard by Midsummer and to put it in good shape after that. I drove it in October, it stopped in place because of the rush and the batteries also died.
Would there be a multi-way valve or similar that does not allow air to pass towards the cabin? I could take pictures of the air system behind the preserved ones there is valves/manifolds/regulators whatever...
Greeting from Finland.
Sincerely Mikko Uusitalo.
Google translate:
Hallå,
Jag hade en hobby Volvo fl 10 1997 på gården på vintern och jag startade den, så min tank får tryck i krets 1 och 2 och bromsarna släpper, men efter det är det inget tryck i hytten, t.ex. fungerar som det ska, växlarna går inte i, inget dimhorn, indikatorn fungerar inte, ingen hydraulik, ingen flygkropp fram/bak.
Var skulle du börja leta efter ett fel? Syftet är att få ut den från gården till midsommar och få den i form efter det. Jag körde den i oktober, den stannade på grund av rusning och batterierna dog också.
Skulle det finnas en flervägsventil eller liknande som inte skulle släppa in luft i sittbrunnen? Jag skulle kunna ta bilder på luftsystemet, de som är kvar har ventiler/grenrör/kontroller vad som helst...
Hälsningar från Finland.
Med vänlig hälsning, Mikko Uusitalo.