Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexLastbilarVolvo[Volvo lastbilar] El

Fl 240 -08 demontera dörrhandtag?

2 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera el på Volvo-fordon här

ltz (trådstartaren)

#1 » 01:49:33, 20-11-2015
  • Överför markerat ord till lexikonet

varken C-låset eller dörrens egna trycke vill svara när man vrider på nyckeln i förardörren. Passagerardörren fungerar och triggar c-låset. Jag tänker mig att det är något som lossnat i förardörrens handtag. Någon som har pejl på hur man enkast får loss dörrlåset på FL 2? en synlig skruv finns, är det bara slita efter det?
ltz
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 13:50:29, 06-08-2007



toppline

#2 » 23:28:55, 20-11-2015
  • Överför markerat ord till lexikonet

sitter väll två skruv i nederkant dörrsida bakom plastkåpor små. sen sitter det tre stycken tror jag under plasten vid handtaget där uppe. kan va två större o en mindre precis vid öppningshandtaget. men du måste bort med plasten där du drar igen dörren med typ. svårt att förklara.
toppline
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 00:53:18, 16-07-2010
Sverige
Maskintyp: Traktor


Återgå till [Volvo lastbilar] El

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se