Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexLastbilarAndra märken[Lastbilar] Allmänt

Hjälp Iveco 49.10 torsionsstav fram

2 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera allmäna lastbilsteman här

Iveco49.10 (trådstartaren)

#1 » 16:58:18, 27-12-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej! Jag har en årsmod -89 Iveco 49.10 som jag nyss skaffat som racebuss till grabbarnas crossåkning. Den är inredd med bostad och garage mm och därför lite värdefull för oss även om det är en gammal bil. Problemet är att jag körde sönder torsionsstaven eller tortionsstaget = höger framfjäder.

Iveco säljer inte såna längre så jag behöver hjälp att få tag i en lös del, alternativt om någon har och är intresserad att hjälpa mig byta mot betalning.

Har legat ute idag och försökt få loss den gamla men det sitter rätt bra verkar det som.

Eller tips på hur man gör och var man hittar grejer är också välkommet, TACK!! :buga:

Med vänlig hälsning Peter
Iveco49.10
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 16:16:54, 27-12-2016
Maskintyp: Lastbil
Maskin: Iveco 49.10



Iveco49.10 (trådstartaren)

#2 » 17:36:01, 27-12-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

Och, jag befinner mig i Halland men bilen kan flyttas ifall någon är sugen på jobbet (har lagt in trädistans i framvagnen så länge)
Iveco49.10
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 16:16:54, 27-12-2016
Maskintyp: Lastbil
Maskin: Iveco 49.10


Återgå till [Lastbilar] Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se