Och nu på måndag den 8 maj så ska verkstadskärran reg bes.
Får väl se hur det går, och har fixat släpvagns kontakt så nu funkar ljuset, men det blir väl en riktig arbetsorder men kärran har ju årsmodell 1964 så jag är lite osäker på vad som gäller med ljus och reflexer.
Hade lite nytta av tgb 40 bilen idag av vinchen saknarkran. Har ju inte tid att byta låda på den med kran, den vill ju inte gå framåt men bakåt går bra
Vevaxel slipning. Cylinder borrning. Toplocks renovering med mira centronic. Portning och flödesmätning. Svetsning Tig, Pinne, Gas, Mig/Mag Motorbromsning 1300hp/ 14000rpm ÄR igång http://Www.autorepmek.com https://www.facebook.com/autorepmek
Jepp det har jag gjort och mät trycken och ser inget fel. Har oljetryck på rätt ställe på bak och framåt ändå vill den inte gå framåt utan är låst. Har har verktygs satsen med mät klockor och test utrustning för magnetspolarna och har testat men inga fel. Var av jag tror att det är en planet växel som har skurit och det är backens. Har ej rivit den och sett att jag har rätt men är ganska säker på det
Ouch, det var lite av standardfel på dem att eldelen av magneterna kunde glappa så tänkte att det var bäst att kolla det innan det blev fråga om större åtgärder.
Bara en antagligen otroligt dum fråga, men varför krångla med att lasta vagnen på flaket? (frågar en som gjorde en adapter med kulhandske och drog en Kemper be125 13 mil hem bakom en Citroen Jumpy)
JD 1130 JD 3130 IH 275b Hanomag henschel F46 Husbil Iveco 109-14 Ford Cargo 1115 Digger 50 Polaris big boss 250 6x6 CAT 205