Har du provat den avancerade sökningen?
Du har en mÀngd möjligheter!
Du kan söka efter nyckelord, samtidigt efter författaren och du kan sortera resultatet alfabetiskt efter Àmnesrubrik. OCH du kan begrÀnsa sökningen till valda kategorier.

ï»ż ï»ż
Egna TRĂ DAR, dvs trĂ„dar du SJĂLV har STARTAT hittar du med lĂ€nken i din profil:atlashjul skrev:SĂ€kert ett feltramp. Men nĂ€r det gĂ€ller egna trĂ„dar, "finns ju en knapp" men dĂ€r Ă€ ju alla! trĂ„dar som man ev kommenterat. En knapp för sina "egen producerade" trĂ„dar saknar jag iafa , Möjligt att det Ă€r mögel i minnesbanken pĂ„ mig, och att en normal person minns allt som de plitat ner hĂ€r Ă„ dĂ€r i olika fack. Jag mĂ„ste ju iafa leta lĂ€nge ibland om jag vill finna nĂ„gon egen trĂ„d, Ă„ vissa gĂ„nger skiter man i det helt enkelt.
bonnen513 skrev:klickade pÄ din profil och dÀr ser man ju listan med 26 egna trÄdar och sÄ finns ju Àven listan med alla dina inlÀgg
Nu kan du klicka pÄ "Kontrollpanel", jag har lagt till lÀnken pÄ startsidan dÀr.atlashjul skrev:bonnen513 skrev:klickade pÄ din profil och dÀr ser man ju listan med 26 egna trÄdar och sÄ finns ju Àven listan med alla dina inlÀgg
Inte klickat pÄ min egen profilbild pÄ minnesbara tider, dÄ denna inte finns pÄ min "maskinisten startsidan" som jag har som startsida. SÄ inte konstig jag aldrig sett det dÀr, MÄste ju va inne pÄ en trÄd som man kommenterat för Ä komma in pÄ den profilen dÄ,,, För jag har inte sett den profilsidan nÄgonstans annars.
Holger skrev:Nu kan du klicka pÄ "Kontrollpanel", jag har lagt till lÀnken pÄ startsidan dÀr.atlashjul skrev:bonnen513 skrev:klickade pÄ din profil och dÀr ser man ju listan med 26 egna trÄdar och sÄ finns ju Àven listan med alla dina inlÀgg
Inte klickat pÄ min egen profilbild pÄ minnesbara tider, dÄ denna inte finns pÄ min "maskinisten startsidan" som jag har som startsida. SÄ inte konstig jag aldrig sett det dÀr, MÄste ju va inne pÄ en trÄd som man kommenterat för Ä komma in pÄ den profilen dÄ,,, För jag har inte sett den profilsidan nÄgonstans annars.
ucp.php
EDIT: NĂ, det funkade INTE!
Beskriv lite annorlunda, Jag inte riktigt förstÄ vad du far efter.dc_lindberg skrev: .... Hur gör man med dessa för att förenkla/förbÀttra/optimera de önskade sökfunktionerna?
Kan man lÀgga dem i olika blad/fönster för bÀttre överskÄdlighet/förstÄelse?
Det dÀr har jag fortfarande inte fattat. Jag har ju visat ATT det gÄr!dc_lindberg skrev:Holger visade att begrÀnsningarna i Maskinistens plattform Àr nÄdda.
Det gÄr inte att ordna med att kunna fÄ ens egen eller hela Maskinstens gruppder av eller ens samtliga trÄdar listade i alfabetisk ordning.