Omstarten efter lunchen gav plötsligt mer än jag hoppats på.
Output högre än målet och 10 grader under den kritiska temperaturen vilket betydde att det var stabil produktions
fönster som inte skulle ge problem vid längre körning när saker som stigande filter
tryck kan komma in och påverka. Så jag skar isär utvalda pellets och granskade insidan för att leta efter tecken på reaktion med ett fick mikroskåp som jag hade med för det jobbet, alla var felfria, övriga tester körde vi i deras drift labb och allt var perfekt
Så jobbet var i hamn, åt middag med ägaren på kvällen och checkade ut från hotellet på morgonen, tog en
sväng till fabriken för att kolla så läget var lika bra som när jag lämnade och tog adjö och gav mig av mot Paris, ville ha gott om tid för jag skulle kolla in Château Gaillard på vägen hem. Här ett foto jag tog genom bilrutan när jag först kom inom synhåll, var en imponerande syn.

Minns inte om det var denna hyrbilen jag tog bilden från men gissar att det kan varit den.
Trevligt att skriva rapporten när jag kom hem, Robinson fick ju fel

Tyvärr blev det sedan ingen produktion till kunder av materialet fast det var bättre än alla vi hade i produktion och produktions problemen var lösta, fanns bara en producent av den viktigaste ingrediensen och företaget ville inte vara beroende av en råvarukälla så de nöjde sig med att patentera formuleringen och lägga den på hyllan för ev framtida behov.