Håller med om att lampreglerna är lite väl strikta men har viss förståelse för det,
Dom vita dioderna som finns på diverse olika hemsidor med "vanlig" lampsockel finns med väldigt många olika effekter och när det blir för högt bländar dom nått så förbannat om det är lite blött på vägarna kvällstid,.
Sen att jävligt många verkar ladda hagelsprakarn med dioder och lägga ett par salvor över fronten gör ju inte saken bättre direkt
5 på taket, 2 i speglarna, 2 eller 4 i grillen och en snabel vid varje fotsteg så tycker jag det är alldeles lagom framåt, Självklart 5W gult i allihop
Bakåt så kan man ju gå loss ganska rejält bara man tänker på att för varje extra position man sätter dit måste man sätta dit en extra bromsljuslampa så inte bromsljuset "drunknar" i allt det andra,.
Tycker inte heller att det ska vara för mycket på sidorna men det har mer med sin egen sikt att göra, Jag har kört några bilar som haft väldigt mycket lampor på sidorna och i mörker tycker jag det är lätt att missa personbilar som kommer på omkörning för att man vant sig vid att alltid ha ett sken i backspegeln,.
Nu glömde jag ju bort det där med varningsljusen
Blixtljusen är jävligt bra men tycker aldrig dom kan mäta sig med en eller ett par rejäla saftblandarramper, På lastbilen jag kör så sitter det en ramp med 4 rotorer på
hytt taket och två enkla saftblandare bak på trailern,.
Jag har även 2 blixtljus bak på trailern, Den bilen har jag fått beröm för flera ggr utav arbetsledare och andra bilar jag kört ihop med att den syns jävligt bra, Och då blinkar bara blixtljusen när jag antingen backar eller har styrlåset på trailern låst,.
Har dock funderat på att sätta i blixt ljus i 3 utav 5 extraljus på taket framåt och även i backljusen på originallyktorna på trailern så ska den nog synas ännu bättre sen