62 inlägg •
Sida 5 av 5Här kan ni diskutera utbildning, regler och transporter samt allmäna frågor rörande lastbilar som sträcker sig över flera märken
Även allmäna veteranfrågor här
- Bevakas av: 8
- Bokmärkt av: 1
- Visningar: 10544
#61 » 13:18:08, 26-03-2019
Vätskefyllda
däck är ju i kap ett välkänt trix som sänker tyngdpunkten men det ökar också totalvikten...
"aw come on"
Det bästa lärandet kommer när man undervisar
Per A
-
akkamaan
- Fler än 500 inlägg
-
- Blev medlem: 22:27:12, 17-09-2010
- Ort: Östersund, numera Port Angeles WA USA
- Maskintyp: Ej angivet
- Maskin: Skotarna ÖSA/BM SM 868, ÖSA 250, Kockums 850 i övrigt allätare
-
#62 » 18:24:58, 27-03-2019
Tuber till vattnet där man har som en
kolv i som flyttas fram med tryckluft som matning fram till pumpen. Börjar man tömma uppifrån i stacken eller varför inte helt sonika på nersidan. Tror jag började komma med nån idé åt det hållet tidigare. Inget skvalp nånstans på det viset.
-
Ptr
- Fler än 500 inlägg
-
- Blev medlem: 00:09:27, 03-03-2011
- Ort: Norra Skarabog
- Maskintyp: Grävmaskin (hjulburen)
- Maskin: Fyrbent dragare med galoppväxel samt numera även Yanmar 401 w
Återgå till Allmänt om lastbilar
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster