Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexLastbilarAllmänt om lastbilar

förarstol lastbil vilken är bäst

2 inlägg • Sida 1 av 1
Här kan ni diskutera utbildning, regler och transporter samt allmäna frågor rörande lastbilar som sträcker sig över flera märken
Även allmäna veteranfrågor här

gute84 (trådstartaren)

#1 » 04:22:01, 25-11-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

jag är på jakt efter en ny förarstol till min skåpbil för dom är så dåliga orginal. finns eftermarknad men är inte direkt billiga.

och kom tanken på att ta en från en lastbil har försökt testa lite olika när jag har fått chansen till men inte lyckats hitta nån bra en

verkar lite som det är samma problem som oss lastbilarna som skåbilarna otroligt dåliga stolar

så har nån nåt tips på nån model man ska leta efter
gute84
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 23:48:49, 05-12-2013
Ort: frankrike
International
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: en mängd skrot



gute84 (trådstartaren)

#2 » 04:24:57, 25-11-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet




tänkte först på att göra nåt liknande som dom men problemet är att dom är inte direkt billiga ens från skroten minst 25 tusen
gute84
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 23:48:49, 05-12-2013
Ort: frankrike
International
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: en mängd skrot


Återgå till Allmänt om lastbilar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se