Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterEfterlysningar

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumJordbruksmaskiner och -redskapSåmaskiner

Tive A-100

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera såmaskiner här

Raceputte (trådstartaren)

#1 » 08:19:00, 07-09-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Landade en gammal såmaskin här igår, som halkade med i en annan affär, fick den för en hundring bara jag tog rätt på den, sen klarade inte deras traktor av att lasta den i självlastarvagnen jag i grunden var intresserad av, vilket resulterade i att den som hade prylarna erbjöd sig att frakta hem den åt mig på sin släpvagn (8mil...). Jaja, tack & bock! Hursom haver, nu letar jag då lite info typ instruktionsbok och slikt, gärna en såtabell också. Skulle nån inom rimligt avstånd ha en reservdelsmaskin dom vill bli av med, så vore jag glad för det också, då det är lite pyssel med några misshandlade billar. Är ju lika bra att få den i skick när den nu hamnat här.
Bild
Bild
JD 1130
JD 3130
IH 275b
Hanomag henschel F46 Husbil
Iveco 109-14
Ford Cargo 1115
Digger 50
Polaris big boss 250 6x6
CAT 205

3 personer gillar det här inlägget.
Raceputte
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 17:25:00, 13-06-2009
Ort: Sörbygden, Bräcke kommun, Jämtland
Sverige
Maskintyp: Traktor




Återgå till Såmaskiner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se