Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexÅkermans[Åkerman] Service

Bolt på lenkarm Åkerman H7C

2 inlägg • Sida 1 av 1
Frågor? Problem? Snacka om Åkermans teknik här ...

Åkerlife (trådstartaren)

#1 » 18:29:34, 11-10-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hei sann
Kjøpte meg en åkerman H7C for ca et år siden med bare 5500 timer med en koffert full av service historikk. Har tatt litt jobber rundt om både kjøring og graving, er bare 18 år hehhe og går i lære så all graving blir på fritiden. Har tatt åkermanen heim og var tenkt å ha en liten service på den. Demonterte hurtigkoblinga i går og fann overaskendde lite slitasje på bolter og foringer. Selve hurtigkoblinga er sliten i innfestninger samme er festet på skuffa. om eg sveiser det opp igjen eller for tak i eit annet for tiden vise.
Prøve meg på å ta ut (lenke armen) som står i hurtigfeste og den eine bolten satt noke inn f.... Lurte derfor på om det var noken guruar her inne som har demontert den før og som kanskje veit kvifor den sitter så godt og eventuelt måten å få den løs på. Det hadde eg satt pris på. skal legge ved noen bilder.
sveiste på et firkant rør på bolten for å få tak
Bild
Bild
Bild

Har også ein IH 1255 grom traktor!!
Bild
Bild
Bild

På forhånd takk for svar

3 personer gillar det här inlägget.
Åkerlife
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 17:18:05, 11-10-2016
Norge
Maskin: H7C , International 1255



Åkerlife (trådstartaren)

#2 » 06:48:17, 12-10-2016
  • Överför markerat ord till lexikonet

ingen som har noe mening om hvordan eg skal få ut bolten??
Åkerlife
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 17:18:05, 11-10-2016
Norge
Maskin: H7C , International 1255


Återgå till [Åkerman] Service

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se