Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexÅkermans[Åkerman] Service

Lampor på instrumentpanelen?

3 inlägg • Sida 1 av 1
Frågor? Problem? Snacka om Åkermans teknik här ...

Kenneth Wilkens (trådstartaren)

#1 » 19:07:24, 02-10-2007
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej jag har nyligen köpt en h9m och på instrumentpanelen så är det ett antal rödakontroll lampor, eftersom förklaringarna har slitits bort undrar jag om någon kan berätta vad de betyder??
Kenneth Wilkens
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 17:19:10, 17-09-2007
Ort: Hässleholm



Kenneth Johansson

#2 » 21:27:15, 02-10-2007
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej jag har -75 men jag tror att det är samma vi börjar från den övre är laddning nästa Motorsmörjoljetryck nästa servotryk nästa hydraloljenivå och den sista kylvattentemp. Anton har cd i shoppen med instruktionsbok/reservdelsbok till H9M maskinr 97 men det är nog samma för min maskin har nr 64 så jag tycker att det inte stämmer med att ditt nr är 29 till en -78 Enligt listan på maskinnr så är en med nr 29 en -74. Jag har samma instruktionsbok/reservdelsbok som fotostatkopia.
Kenneth
Kenneth Johansson
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 17:01:45, 08-09-2006
Ort: Jämjö

Kenneth Wilkens (trådstartaren)

#3 » 22:23:06, 02-10-2007
  • Överför markerat ord till lexikonet

:grin: Väldigt många tack för detta. Det kan nog stämma att det är en `74, jag gissade bara `78 eftersom jag hittade 78 stansat på ett antal ställe.

Snyggt namn och återigen stort tack.

Kenneth Wilkens
Kenneth Wilkens
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 17:19:10, 17-09-2007
Ort: Hässleholm


Återgå till [Åkerman] Service

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se