tog en
sväng runt kvarteret idag. Dvs premiär sväng på denna hoj.
Bytte först
olja i gaffeln ena hade läckt pg att jag lossat bottenpluggarna
men det var bra, på vänster kom först vatten .sen någon slamklump. Sedan oljan.. .. Städade lite i garaget så jag hittade bygeln som ska
klämma fast batteriet.. Hade lagt den på något random ställe då jag inte i min vildaste fantasi trodde att det gamla skulle gå att använda.
Fick dit batteriet.. Och sen.. Ja.. Sen justerade jag gaswiren så jag fick tomgång.. Och sen på med hjälmen och iväg.. Frambromsen måste jag nog riva igen.. Knapot den markerade verkan.. Växla med höger med ettan upo och 2 och tre nedanför neutral på höger och
broms på vänster är ju också spännande nymodighet..
Märkte direkt att detta är en riktig tourer
Ramnummret ger mig fortsatt bekymmer.. Pratade med en som har en exakt lika dan men när han besiktar så kör han med att det är övermålat så det inte går att hitta..
Verkar på de jag hittills pratat med att det inte finns ramnummer på 52 or men däremot på 53or..
Hur ska jag göra. Ska jag slå in det själv inför reg bes. Eller prata med bilprovningen och se vad de säger??
Utan lantbruk blir du naken, hungrig och nykter.
"Erfarenhet är den hårdaste läraren. Den ger dej provet först och lektionen efteråt" Oscar Wilde