Nu blir jag avundsjuk!
Det där ser riktigt fint ut!
Det ser ut som om du ev., har lite blåsor på bygeln (det som ser vitt knottrigt ut på bilden).
Ev, kan du pröva om V-line kan ge någon förändring, de var något bättre på BMWn; dvs gav lite stabilare tomgång, lite kraftigare gas-respons från tomgång (800-1000rpm) till 1500rpm, men ff.a. blev bumsen så mycket mera lättstartad. Inge mätbar effekt på bränslefröbrukningen, men en vag antydan om att den kanske gick ett uns snålare (säkert sådan där glädjemätare iof).
Jag skulle sträva efter att försöka få bibehålla den där färgen på tändstiftet när du börjar "trimma" motorn.
Blir det ljusare = går det magrare.
Om det svärtar ned sig = går det fetare.
Blir det vita fläckar har du fått problem med förbränningen o får "hot spots" (blistering på engelska).
Mkt bra utgångspunkt (base line) tycker jag