Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumBil/MCATV/UTV

6x6 Polaris eller CAN-AM

32 inlägg • Sida 3 av 3
Diskutera ATV/UTV här!

gute84

#31 » 11:43:36, 10-07-2024
  • Överför markerat ord till lexikonet

osla skrev:Plast är inte original utan det är köpt till som tillbehör, det har varenda märke. Men det håller fortfarande bättre om plasten ligger dikt an mot plåt än att bara plasten ligger mot ytterkant ram med tomrumm mellan.

Sen verkar det vara vanligt med rasade diffar på can am också, fanns hur många filmer med diffhaverier på dom också, det jag har kört sönder är knutar och inget mer, och kompisarna jag kör med har inte kört sönder något på polaris och då är den ena en 2005 med tusen skogstimmar på mätaren En can am 400 rasade oljepumpen på kring 100 mil, års kanske kring 2015 för att det är plastdrev i dom, är visst väldigt vanligt det också

kollar man på alla träsk race i usa är det can am som dominerar idag jag har heltäck plast under tjokt som s*t*n glider över stenar är perfekt
gute84
Fler än 500 inlägg

International
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: en mängd skrot

osla

#32 » 15:19:48, 10-07-2024
  • Överför markerat ord till lexikonet

Träskrace är nå helt annat, där är det grova däck, mycket motor och fart för att ta sig fram. Men snirkla runt i skogen är nå annat, då ska det inte skotta fram, då ska man ha konstant fäste och driv på alla hjul konstant

4 personer gillar det här inlägget.
osla
Fler än 500 inlägg

Maskintyp: Traktor
Maskin: cat 910
mf590

Återgå till ATV/UTV