Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseAnnonstipsAvyttringar

Hydralcylinder och pump

2 inlägg • Sida 1 av 1
Lägg ut dina avyttringar här!
Detta forum gäller alltså inte annonstips utan verkstadsrensningar och andra avyttringar som inte ligger ute på annons.

Kungsis (trådstartaren)

#1 » 00:27:52, 10-10-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Har en "ny" hydraulcylinder märkt 341 och som enligt uppgift ska passa som tiltcylinder till Lundbergare m.341. Kan kanske även passa nyare? Pris 1000kr

Har även en hydraulikpump från en gammal lastbil. Okänt skick, men det "slurpar" och det känns att han suger när man snurrar axeln. Se bild för fabrikat/modell. Har även en bit kardan till den. Pris 500kr.
Sedan kan jag även tipsa om min förra annons Kungsis div braatthasaker. Sågliket är bortskänkt, men jag har ett lytt lik som kan donera delar om någon vill ha. Det är en Partner R50. Sopvalsen är såld. Hitchkroken har jag beslutat behålla.
Sedan hittade jag att jag även fotograferat min tryckluftsdrivna Atlas Copco byggsåg. Den kan jag sälja för en 500hundring. Sitter en hårdmetallklinga. Vill bara varna att den kräver en skaplig kompressor.

Med vänlig hälsning
Kungsis



Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Kungsis
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 20:19:13, 11-12-2012
Ort: Motala
Maskintyp: Traktor
Maskin: Unimog 411
Volvo 230
Fiat 680
JD 4230
Attila 1200
Ford A62
Audi 100 quattro
MB 300TD
Silverpil



Kungsis (trådstartaren)

#2 » 21:26:28, 10-10-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Kom på att jag behöver några hydraulikmotorer, så om någon vill byta är det högintressant.

Med vänlig hälsning
Kungsis
Användarvisningsbild
Kungsis
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 20:19:13, 11-12-2012
Ort: Motala
Maskintyp: Traktor
Maskin: Unimog 411
Volvo 230
Fiat 680
JD 4230
Attila 1200
Ford A62
Audi 100 quattro
MB 300TD
Silverpil


Återgå till Avyttringar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se