Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseAnnonstipsAvyttringar

(Stockholm) Farmartank 1500l slumpas: 1500SEK + staket/stängsel/hundgård billigt!

1 inlägg • Sida 1 av 1
Lägg ut dina avyttringar här!
Detta forum gäller alltså inte annonstips utan verkstadsrensningar och andra avyttringar som inte ligger ute på annons.

prosten (trådstartaren)

#1 » 17:51:43, 23-01-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Behöver rensa upp lite akut och gör ett försök här innan prylarna åker upp på blocket:

Farmartank 1500l för 1500SEK mer info här:
https://www.maskinisten.net/viewtopic.php?f=271&t=232881

Har dessutom ett riktigt rejält stängsel (rejälare än vanligt "byggstängsel") med 9 sektioner om 120x180 cm samt 7 sektioner om 166x200 cm. Även perfekt att bygga hundgård eller liknande av. Fotstöd finns (L-formade, staketet skruvas fast) och det finns nog ytterligare några udda sektioner. Ge mig ett bud!

Annars finns nog det mesta kvar som jag listad här också:
https://www.maskinisten.net/viewtopic.php?f=271&t=254741

Finns i västerort stockholm. Tanken kan jag lyfta på släp om så behövs.
Användarvisningsbild
prosten
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 17:30:48, 05-09-2012
Ort: Stockholm
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: ECR88 Plus -07




Återgå till Avyttringar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se