Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexDiverseAnnonstipsAvyttringar

Filter till olika maskiner

1 inlägg • Sida 1 av 1
Lägg ut dina avyttringar här!
Detta forum gäller alltså inte annonstips utan verkstadsrensningar och andra avyttringar som inte ligger ute på annons.

SvampenT15 (trådstartaren)

#1 » 16:51:56, 05-08-2023
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jag har en massa filter till olika trädgårdsmaskiner och kompakt traktorer även till andra maskiner. Jag fick med detta när jag köpte ett reservdels lager. Jag säljer alla filter för 20 kronor styck plus ev frakt. Allt kan skickas över hela Sverige om så önskas. Min tanke är att ta en bild på filtret och ev art nr om det finns. Filter som jag vet finns är John Deere Shibaura Holder Toro Hiward price samt en del till special klippare. Allt är köpt från nedlagd trädgårds maskin firma. De av er som vill ha filter kan ju uppge art nr eller ta en bild med mått så kan jag se efter om det finns. Även små bränslefilter för 6 eller 8 mm slang finns. Även briggs och Kohler grejor finns allt säljes mycket billigt. Fråga på jag har tid att svara varje dag.
SvampenT15
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 15:46:02, 07-02-2013
Ort: Örebro län
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: BM Buster 320. Volvo Krabat T15. Grålle 1948. Hako trac T8. JCB 3. Hyster Truck. MM.




Återgå till Avyttringar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se