Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexVerkstadsforumAllmänt[Allmänt] Hydraulik

Hydrocontrol sentral.

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera hydraulik i allmänhet här

rønning (trådstartaren)

#1 » 23:19:30, 18-12-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jeg har kjøpt en brukt sentral, som jeg skal bruke på min Aebi TP50. Skal videreføre trykk til eksisterende ventil for tipp (enkeltvirkende). Sentralen er etter det jeg har funnet ut en HC D10/2. Den har stått på en John Deere som laster sentral, og har lukket senter. Tror jeg har funnet ut hvordan jeg må koble den for at den skal fungere som ønsket men vil gjerne høre om det er riktig. Sånn som jeg tror det er så er det innenfor pluggen i HPCO-porten skrudd inn en liten plugg for å få lukket senter. Om jeg da setter slange for videreføring i HPCO-porten, med pluggen i lenger inne der, vil den forhåpentligvis fungere som ønsket. Har bare blåst i slangen inn på sentralen og det kan se ut som det fungerer. Hva tror ekspertene her på forumet?

Bild
Det er innenfor den høyre pluggen det er skrudd i en mindre plugg lenger inn, pluggen til venstre er retur til tank.

Bild
rønning
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 22:54:51, 12-03-2012
Ort: Sør-Trøndelag
Norge
Maskintyp: Redskapsbärare
Maskin: Holder C240
Polaris Magnum 500 RMK
Hanix N120 minigraver




Återgå till [Allmänt] Hydraulik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se