Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexÅkermans[Åkerman] Hydraulik

lavt hydraultrykk P3 på EC230B

9 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera hydraulik på Åkerman-maskiner här

Peltonpower (trådstartaren)

#1 » 18:02:56, 24-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hei!
Har ein Åkerman EC230B S/N 4404.
har problem med for lavt oljetrykk P3, kun 220 bar. Skal vere 320 i HLD modus/280 i ECO/CAP.
har sjekket og justert p1 og P2 pumpan, trykkbegrensingsventilen på P2 fekk eg opp i korrekt verdi, 320 bar, og norm trykk på 280.
Nåe eg skulleprøveå stille inn P3 pumpan, starta eg me trykkbegrensing, men ventilen var heilt innskrudd på max.
Prøvde så å justere trykk på pumpan, men trykket steig ikkje, prøvde heilt til max, men ingen endring i trykk.
Pumpa har eg bytta, då eg trudde det var den som var problemet, har sett i ny overhalt, men stadig berre 220 bar. trykkbegrensingsventilen reduserar trykket om eg skrur den langt ut. Kva kan vere problemet? noken tips? Trykkbegrensingsventilen? Motoren slit veldig i cap mode, men det er jo nesten 100bar differens på P! og P2, så det kan kansje forklara det når dei vert kobla saman? Gravdator/ prop ventil er utkobla, men har fått lånt Åkerman testinstrument for å stille inn gravdator, men det er jo ikkje mulig når ein ikkje har nok trykk på P3.
Er veldig takknemlig for tips!
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998



Anton

#2 » 19:16:41, 24-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Trycket ställs på pumpens tryck och effektreglering och inte på överströmaren. Du behöver 2 manometer. Kolla tryckmanual i instruktionen.
Du kan få manualen av mej.
Anton
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Peltonpower (trådstartaren)

#3 » 23:09:23, 24-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hei Anton, takk for svar!
Eg har prøvd så godt eg kan å følge manualen. Har PROSIS som eg fekk frå deg. Fekk det greitt til med P1 og P2, men ikkje P3. Må vere noko eg gjer feil...
Eg gjorde slik:
1. kobla til manometer i A1, valgte så HLD mode. Y41 er utkobla. ( på min maskin heile tida )
kjørte så skopsylinderen til endelage. Måler 220 bar i A1 Prøvde å justere opp tryckbegrensningsventilen, men den er skrudd heilt inn. Om eg skrur tryckbegrensingsventilen mye ut, synker trykket.

Prøvde så med trykkendring på pumpa:
Manometer i A1- valgte ECO mode. Kjørte skopsylinderen til ende. Leser av 220 bar.Prøvde åjustere på pumpa på AM, ingen endring. Skrudde AM heil inn til bunn.

Kva er det eg gjer feil?
Eg har ikkje rørt effektjusteringsskruen AN. Kan det vere noko her som er gale?
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998

Anton

#4 » 23:22:19, 24-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Kanske jag missförstår dej men trycket ökar man vid pumpens ställskruv och inte vid tryckbegtänsningsventilen.
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Peltonpower (trådstartaren)

#5 » 00:12:49, 25-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hei, ja, men uansett kva trykk pumpa fosøker å gi ut, ser det ut som at overtryksventilen struper det. Hadde ein serviceman frå volvo maskin som fann ut at pumpa (P3) var defekt. Han fekk berre justert til 220 bar. Nå har eg byttet pumpa, og trykket er det samme. Etter manualen skal ein først justere tryckbegrensningsventilen i HLD mode, før trykjustering på pumpa, men manglar 100 bar på å nå rett trykk. Kan det vere feil med trykkbegrensningsventilen? Eg trur denne maskinen har hatt denne feilen i mange år før eg kjøpte den, så det kan vere ein spesiell feil....
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998

Anton

#6 » 09:21:31, 25-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Ok, skivta tryckbegränsnings ventilen med 2an.
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige

Peltonpower (trådstartaren)

#7 » 23:54:09, 25-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hei. Takk, Bra tips!!
Det skal eg gjere og sjå om problemet flyttar seg til 2an:-)
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998

Peltonpower (trådstartaren)

#8 » 21:46:58, 27-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Sucsess!! Takk Anton:-)
I kveld bytade jag om tryckbegrensningsventilane, og då vart det full fart i P3:-)

Då skal eg bestilly ny komplett trykkbegrensningsventil, eller er det noko som kan reparerast?
Eg trur denne feilen har vore på maskinen i mange år, har vore fleire reparatører, eg hadde sjølv reparatør frå volvo som konstanterte defekt P3 pumpe.
Med 100 bar differansetrykk på P2 og P3 i cap mode vart det mykje tull i hydraulikken og motoren blei overbelasta.
Gleder meg til å få dette i orden. Har vore heldig å fått låne Åkerman Test instrument frå Volvo Norge til å få gravdatoren opp og gå. Må bere få trykket i orden på alle pumpene først.

1 person gillar det här inlägget.
Peltonpower
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:49:02, 19-03-2019
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman H7C-1986
Åkerman EC230B-1998

Anton

#9 » 14:09:59, 28-03-2020
  • Överför markerat ord till lexikonet

Du bör plocka isär ventilen och kolla fjädrar och käglor. Tänk på avlastningskolven som har ett litet hål (0,5) m/m som kan var täppt .
Klädjande att Du har hittad felet.
Shop : www.gremminger.se
Kolla http://www.gremminger.se

Textiltryck&Dekaler

1 person gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
Anton
Grundare
Grundare
 
Blev medlem: 18:08:03, 11-10-2003
Ort: Skeppshult/Sverige
Sverige


Återgå till [Åkerman] Hydraulik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se