Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexVerkstadsforumVerkstadenSvetsning

Dåliga erfarenheter av Stahlwerk i Sverige - TIG svets

62 inlägg • Sida 5 av 5
Diskutera svetsning här

2P1606

#61 » 17:01:10, 18-11-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Ingen som bor i närheten och kan åka och hälsa på?
Får annars bli en polisanmälan om stöld eller liknande om inte svetsen kommer tillbaka.
2P1606
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 19:44:39, 25-06-2009
Ort: Pajala
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: Fiat 580 DT
Volvo buster 400
BM Victor 230
Ford M151a1-67



Skoterbengt

#62 » 18:43:33, 30-04-2021
  • Överför markerat ord till lexikonet

Verkar som att hemsidan inte längre finns, men tänkte ändå dela med mig av egen erfarenhet.

Beställde från deras hemsida en TIG, med tillbehör för ~13.000:- den 28e feb -20, och väntar på att få mer information än den automatiska orderbekräftelsen från webshopen.

Den 12e Mars skickar jag ett mail och frågar hur landet ligger till gällande min order, efter att förgäves försökt kontakta företaget i flera dagar över telefon.

Den 25e Mars skickar jag mail till det tyska kontoret och utrycker mig målande hur missnöjd jag över deras svenska återförsäljare, och får som svar att dem känner till företaget men att det inte tillhör dem.

Skickar ytterligare mail till Stahlwerk / KemTec AB där jag meddelar att jag vill häva mitt köp.

Jag fick aldrig bekräftelse, svar eller någon information från KemTec AB, gällande någonting (idag 14 månader senare).

Må den människan aldrig mer få ansvar utöver sitt egna leverne.
Skoterbengt
1 inlägg
 
Blev medlem: 18:38:44, 11-08-2019
Ort: Enköping
Sverige


Återgå till Svetsning

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se