Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexVerkstadsforumVerkstadenSvetsning

Aga X11 problem med handtag

23 inlägg • Sida 2 av 2
Diskutera svetsning här

Michael Meier

#16 » 12:14:23, 01-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Nytt AGA X11handtag exklusive allt, (exkl, bygel och slangkoppling) och exkl, moms 992:-
/Michael M
Michael Meier
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 11:47:57, 14-10-2006
Ort: Karlsäter
Sverige



Michael Meier

#17 » 12:24:09, 01-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

63an skrev:Du vet ju alltid bäst MM! Att chansa själv kan gå bra men hånfulla kommentarer har aldrig hjälpt någon :huh:


Hur du tolkar är upp till dei, reflektera gärna en gång i ditt liv om hur du bygger upp dina inlägg med en totallösning istället för att konsekvent ligga på sofflocket och skicka iväg gliringar och nöta ut tålamodet.

Varför kan du inte jobba lite med dina inlägg också? det skulle vara tacksamt om du också hjälper till efter din förmåga, jag vet att du har förmåga, det gäller ju enbart att locka fram den, måste ja locka med betfor å melass och en estrella i kanten?
/Michael M

2 personer gillar det här inlägget.
Michael Meier
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 11:47:57, 14-10-2006
Ort: Karlsäter
Sverige

63an

#18 » 12:33:02, 01-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Du är lite egendomlig tycker jag! Ser du inte att TS är osäker då ger man goda råd som är dyra å inte dåliga råd som blir dyrare! Sen om du tror att du jobbar på "akuten" å räddar liv må ju vara upp till dej! Man ska inte gräva så mycket i andras problem är också en insikt, Jag googlar inte efter svar på frågor för jag svarar inte när OM jag inte vet :skriva2:
Kör så det ryker.. Har slutat att ryka nu :vissla:
63an
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 21:08:25, 01-02-2009
Ort: Nu eljest.. Pite med omnejd.
Sverige
Maskintyp: Baklastare

Michael Meier

#19 » 13:00:21, 01-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Du menar alltså att det är en brist i min kunskapslucka att jag inte vet vem som ger service och reservdelar till esab å aga's prylar i övik idag?

Att jag inte vet telefonnumret till ahlsell i övik?

Ska jag alltså ha reservdelsnumret på en ventil i närminnet för att få vara berättigad att göra ett inlägg?

Jag tycker du tar den allmänna åsikten om att Google är problemet i dagens okunskap, Google länkar mej till Eniro som finner telefonnummer, Google länkar mej till ahlsell som bekräftar på sin hemsida att de har samarbete med esab,

Använder jag mej inte tvingande av google, skickar mej denna MS produkt jag använder mej av för att vara på nätet till Bing, jag kan inte ens skriva en komplett adress i adressfältet utan att denna programvara skickar mej till bing, jag måste alltid använda mej av google oavsett om jag ska kolla leveransstatus eller betala räkningar eller kolla väder.

Och du tycker det är berättigat att nedvärdera mej för att jag kontrollerar min erfarenhet med verkligheten?

Undrar om du riktigt tänkt klart i det du så ivrigt delger oss.
/Michael M

1 person gillar det här inlägget.
Michael Meier
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 11:47:57, 14-10-2006
Ort: Karlsäter
Sverige

jörgen.ottosson

#20 » 13:36:02, 01-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hör ni!
Just nu hjälper ingen av er TS att få svar på sin frågal, så vänligen fortsätt er privata diskussion över pm om det finns mer att säga i den frågan. :thumme:
Deus ex machina
jörgen.ottosson
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 22:57:47, 04-01-2009
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: sandvik sl-350
liebherr a500s
scania lbs 140
KL 121B

jannejoel

#21 » 13:39:22, 01-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

jörgen.ottosson skrev:Hör ni!
Just nu hjälper ingen av er TS att få svar på sin frågal, så vänligen fortsätt er privata diskussion över pm om det finns mer att säga i den frågan. :thumme:

jannejoel
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 16:18:29, 09-02-2015
Ort: Västerbotten
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Volvo L25B

63an

#22 » 13:42:26, 01-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Nej tack varken PM eller hembesök! :vissla:
Kör så det ryker.. Har slutat att ryka nu :vissla:
63an
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 21:08:25, 01-02-2009
Ort: Nu eljest.. Pite med omnejd.
Sverige
Maskintyp: Baklastare

Edholm09 (trådstartaren)

#23 » 13:54:17, 01-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Kollade på Aga igår men såg inte att ventilerna fans som utbytes del.
Tänkte inte ens på att kolla Ahlsell.
180+moms kan de väl vara värt.
Edholm09
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 21:51:35, 28-03-2017
Ort: Örnsköldsvik
Sverige
Maskintyp: Ej angivet


Återgå till Svetsning

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se