Ska göra ett jobb åt kommun & fick beställningspapperna idag. Fälla 2 almar bredvid väg.
Vägen stänger kommun av & & sköter allt med polis,brandkår etc.
Men de ville ha in arbetsmiljöplan på
Personligt fallskydd.
Det har jag iomed att jag jobbar en del från skylift med trädfällning. & ja jag har utbildning på skylift.
Personligt skyddsutrustning .
Har motorsågskörkort & hugger en hel del så kläder hjälm finns.Har även huggt åt kommun förut så de vet ju vad jag har... Dock en nyanställd på kontoret hos dom
Skydd mot skada genom ras & fall??
De vet i fn va de menar med..
Ställningar & liftar. tja har ju kort på liftar så det borde räcka att kopiera kortet antar jag.
Första hjälpen.
Då är frågan. Ngn som vet hur man ska skriva eller göra??
Det bästa är ju att detta jobb skall ske tisdag nästa vecka & de beställde jobbet igår så de är ju lite halvbrådis då de ville ha in planerna senast måndag morgon..