Men det måste väl vara fejkat eller?
Om inte: farligt att hänga ut ett företag på det här sättet. Det verkar ju vara en typ av messenger som använts.
1. Vem skriver en reklamation med så dålig grammatik?
Okokok, det är FB, men ändå. När jag reklamerar något så lägger jag väldigt mycket tid på formuleringen och stavningen och punkt och komma måste sitta. Ju seriösare och perfektare en reklamation är desto större är chansen att man får hjälp.
Det var ju inte ovänligt skrivet, men det verkade lite som en person som inte har körkort (på länge) än.
2. Hur kan ett företag svara på det sättet?
Även om de kanske har rätt i att det är montörens fel ...
Min slutsats (och den inställningen har jag alltid haft): FB och Twitter duger INTE som reklamationskanal!
Skriv ett välformulerat mail eller brev, ring.
Men sluta med den här "offentliga" förnedringen/fördumningen av er själva och andra.
FB- och Twitter-språket är inget för mig iallafall.
Klickade tyvärr på länken och profilbilden fick mig att genast stänga sidan och avfärda det hela som oseriöst.