Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexVerkstadsforumAllmänt

KEW 3340 högtryckstvätt

2 inlägg • Sida 1 av 1
Här träffar du likasinnade ... allmäna diskussioner om teknik

7anne (trådstartaren)

#1 » 19:12:37, 29-04-2024
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej!

Skapar ny tråd om denna då det är så jäkla svårt att hitta info om den. Vid googling kommer många träffar där dom sålts på auktioner men annan info är svår att hitta. Hursom, jag kom över en och fick testa den innan köp. Den verkar i bra skick, inte sliten så tror inte den har så många gångtimmar. Hade vad jag tycker jädra bra tryck så jag köpte den. Jag har även försökt hitta den under Alto eller Nilfisk men den verkar inte ha tillverkats i detta utförande av dom?
Någon som vet om, var man kan köpa delar? Om det är köpt pump vilken modell. S-prängskiss osv.

Tackar på förhand // Janne
7anne
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 11:47:08, 10-11-2017
Ort: Blekinge
Sverige
Maskintyp: Ej angivet



torbjorn_forsman

#2 » 21:41:47, 29-04-2024
  • Överför markerat ord till lexikonet

Kolla med någon gammal KEW-serviceverkstad. I Sundsvallstrakten är det Ädels Maskinservice, men det finns väl liknande firmor på andra håll i landet också.
torbjorn_forsman
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 23:35:35, 02-11-2016
Ort: Västernorrland
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Take Job TB016
Deutz F3L514


Återgå till Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se