Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexAdministrativtPappersexcersisen, ekonomi, försäkring och utbildningEkonomi, handel, import/export

Jag tar examen, köp en annons av mig! :)

2 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera allt som har med ekonomiska teman att göra här, t.ex diskutera timpriser, pris på trailertransporter, pris på besiktning, pris på försäkringar, företagsformer etc

PerJohansson (trådstartaren)

#1 » 13:31:51, 25-11-2013
  • Överför markerat ord till lexikonet

Jag går ju till våren ut ett treårigt högskoleingenjörsprogram inom metallurgi på Bergsskolan i Filipstad. Avgångseleverna ger varje år ut en examenskatalog och i år är det alltså min tur att vara med.
Alla avgångselever är med i katalogen med en bild och en kort presentation i textform och förhoppningarna är att vår framtida arbetsgivare ska läsa denna katalog och fastna för någon av oss. För att finansiera katalogen säljer vi annonser i den. Alla som köper en annons får katalogen tillskickad sig och det får även tidigare avgångselever som nu förhoppningsvis har en bra position inom branschen.

På skolan finns förutom metallurgiprogrammet även berg- och anläggningsprogrammet. Alltså kommer katalogen ut till runt 1500 företag inom stål- och verkstadsindustri och berg- och anläggningsindustri. Många tunga namn finns med och det är ett bra sätt att marknadsföra sig till rätt folk för ett bra pris!

Om ni vill se tidigare års kataloger finns de i pdf-format på:
http://www.bergsskolan.se/rekryteringsp ... skataloger

För mer info om katalogen och prisuppgifter, skicka gärna ett PM eller ännu hellre: ring mig på 0737-709576.

/Per Johansson
PerJohansson
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 12:56:29, 15-08-2009
Ort: Fageråsen
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: Ferguson TEA 20
Ursus 385 De Luxe -80
SL55



busholle

#2 » 13:45:39, 25-11-2013
  • Överför markerat ord till lexikonet

Bra initiativ, nu känns det länge sedan vi satt hösten 2008 och började fila på katalogen. Katalogen har stor spridning och är en bra tradition som förhoppningsvis skapar kontakter i branschen.
Är någon nyfiken så är jag sist i 2009 års katalog.
busholle
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 20:23:22, 23-09-2009
Ort: Värnamo
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: New Holland TL90 -02
New Holland T4.75S -21
Case IH MXU135 -04
Volvo BM 350 Boxer -59
Ferguson TEA 20 -55

Entreprenadingenjör om dagarna och lantbrukare med dikor på kvällar och helger.


Återgå till Ekonomi, handel, import/export

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se