God morgon!
PRV ventilen bytt...det heter PRV och inget annat!
Farbror har uppfattat bokstavskombinationen fel...år utan hörselskydd kan vara en bidragande orsak!
...men trots uppoffrande resa i ilfart till Veddesta och Deutz Nordic och ett nytt PRV-kit som byttes vid hemkomst, så lyser "lampjäveln" ändå!
Mitt intryck av nämnda firma är som följer!
En och en halv vecka innan jag får hjälp...efter samtal med servicesnubben
Väl på plats i Veddesta!
Så satt han på sitt kontor och stirrade i skärmen och såg allmänt oengagerad och uttråkad ut och exakt 16.00 gick han hem...
Ringer flera gånger på klockan till reservdelar..men ingen kommer!
Killen på verkstaden kommer till undsättning efter 5-10 minuter och hämtar ut reservdelsnubben...
Fick då veta att de inte kunde lämna ut reservdelar till mig för att mitt orgnummer var fel...så de kunde inte återaktivera mitt konto...trots att jag gav dem mitt kundnummer!
Jag skrev ner mitt orgnummer och bad dem kolla det igen...
Nya bud efter en stund...de kunde fortfarande inte lämna ut delar till mig, då de fått för sig att mitt AB är nystartat!....
Jag kollade bolagsfakta och visade det dem..2009 startade AB:et...knappast nystartat!
Det slutade ändå att jag fick pröjsa kontant för att få grejerna med hem..
Mitt betyg höjs av killen som jobbade på verkstaden och var engagerad från -1 till1
Det skall nämnas att jag har haft dem ute på jobb tidigare...dels på min första Hydrema och via
Traktor Nord om samma motorlampa!
Meckarna är det inget fel på...de har varit skitbra!