God morgon!
Det har blivit långt mellan inläggen....då ingen verkar ha haft något vettigt att komma med!
Kollade lite priser på vätska i hjulen, som verkar mer och mer ofrånkomligt på "vingelverket"..
Var högt uppe i luften med två hjul häromdagen till synes helt utan anledning!
Min Hydrema var klart stabilare än denna maskin och dessutom var känslan bättre när hjulen började "släppa" från marken...
Det här vingelverket "bara kommer"...typ, utan förvarning! ..och jag blir inte klok på "närvarhur"...ibland känns han hur stabil som helst och ibland behövs ingenting för att det skall börja tippa....
..en HYDRADIG "rycker" allt närmare!
Hursomhelst....
Jag tror att 180-200 kg i varje däck kommer att göra en stor skillnad!...så jag skall "trycka" i det vid lämpligt tillfälle!
7000- 7500:- + moms kostar det "runt om"....En halv dag behövs för denna operation!
...det blir någon "saltlösning" i a f!
Så länge man har vätska i hjulen, så tyckte inte gummiverkstaden att det fanns något att oroa sig för med eventuell rost!
Man tar av däcken innan fyllningen , rengör och penslar på insidan av fälgen med någon "gukka"...lät det som!
Det finns maskiner som gått i 8-10 år utan problem med rost...så länge blir inte Terexen kvar i min ägo i a f, den saken är jävligt säker!!