Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumGrävmaskiner[Grävmaskiner] Hydraulik

Hymac 121B med kass A10VO71 hydraulpump

94 inlägg • Sida 7 av 7
Hydraulik i grävmaskiner

kjf

#91 » 18:32:25, 29-05-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

Påminner om min historia. Jag betalade 21000:- för en beg svängväxel som aldrig levererades. Kontaktade Profina som hjälpte mig. Nu i dagarna fick jag tillbaka pengarna,men kostnaderna för inkasso och det juridiska landade på 14000:-. Det som gläder mig är att han inte kom undan och det kostade honom en hel del extra också. Såna typer ska jagas utan pardon.
Så återigen,handla INTE av ovan nämnda person.
Utan att veta säkert,så tror jag han är personligt ansvarig även om företaget inte existerar längre. Dock är nog din fordran för liten för att det ska löna sig att gå vidare,men glädjen med att klämma åt bedragare ska ju inte underskattas. Jag njöt iaf.

7 personer gillar det här inlägget.
kjf
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 21:41:25, 20-04-2016
Ort: Oskarshamn
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: IH 844-4XL
IH 585XL
BM S800
Hymac 590



texas5020

#92 » 07:59:18, 30-05-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

Med all rätt, såna svin ska klämmas åt !

1 person gillar det här inlägget.
texas5020
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 21:57:37, 04-02-2013
Ort: Västerdalarna
Sverige
Maskintyp: Ej angivet
Maskin: BM 473 Bison DD 15-20 med timmerrede o HIAB, -65
Massey Ferguson 165 Allmatic -69
Hanomag B8 B lastmaskin
Harley Davidson Road King -05
Lambretta LI 150 -60
Volvo Titan 49508 -64, Foco kran och 3 vägstipp
Husqvarna Rider
m.m...

Antevante

#93 » 21:16:28, 30-05-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

Kul att maskinen går vidare på nya uppdrag :thumme: Jag minns vårt samtal om den mannen. j*vla gris. Jag är moderator för en Hymac grupp på facebook. Dit har han hittat, har varje vecka jävligt störiga diskussioner med honom om att jag vägrar låta honom ha sidan som ett skyltfönster för sin sk verksamhet. 4 år sedan han blåste mig genom att skicka en sprucken svänglåda. För nån vecka damp det in ett mail om att jag kunde få köpa en utan sprickor som han fått in. Han ville erbjuda mig den innan han lade ut den på ebay. Svindyrt dessutom. Helt omöjlig att ha att göra med.. Beklagar er andra som råkat värre ut än mig.

2 personer gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
Antevante
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 23:23:05, 20-11-2007
Ort: Växjö
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Volvo L90H (Anställd)
Hymac 580BT
Hymac 580DS
MB Trac 800

Andy80

#94 » 07:05:37, 31-05-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

Har sett att han är ganska aktiv i Hymactråden på FB, trodde kanske att han ändrat sig och blivit bättre, tydligen inte.
Hymac- entusiasten Jeremy Rowland har tidigare rekommenderat Gold när man sökt delar. Men för nått år sen fick jag ett mail av honom där han varnade för att beställa av honom då han har en tendens att ta folks pengar för att sedan strunta i att leverera delarna.

3 personer gillar det här inlägget.
Andy80
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 14:42:10, 08-10-2017
Ort: Örnsköldsvik
Sverige
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Hymac 580B


Återgå till [Grävmaskiner] Hydraulik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se