Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumGrävmaskiner[Grävmaskiner] Hydraulik

Larvmotor issue

1 inlägg • Sida 1 av 1
Hydraulik i grävmaskiner

and-ers (trådstartaren)

#1 » 22:03:22, 18-05-2021
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hei! Jeg kjøpte en eldre kobelco sk220. Den fungerer veldig bra, men har en feil. Den ene beltemotoren beveger seg litt når maskinen blir svinget, spesiellt når man slipper spaken for sving. Den vil etter en tid også sige en vei, og lar seg ikke kjøre den motsatte veien. Løsningen blir å løfte hele beltet opp, og kjøre den veien beltet siger med full fart, og så kjøre tilbake. Da er det normalt en stund igjen. Jeg mistenker at det kan være feiljusterte ventiler på beltemotoren, eller smuss i portene. Hydraulikkoljen var i meget dårlig stand da jeg overtok maskinen. Mye vann i den, og mye skitt i tankbunnen.
Til info er hydraulikkolje og filter bytta, og oljer på alle reduksjonsgir er bytta.
Har noen tips om det kan være feil i ventilen på motoren? Eller kan det være en reilief-ventil på sentralen? Tar i mot tips med stor takk :) Vennling hilsen Anders
and-ers
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 11:08:02, 05-11-2009
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Kobelco SK60 Mk3




Återgå till [Grävmaskiner] Hydraulik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se