Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorgrävare/Grävlastare[Traktorgrävare/Grävlastare] Hydraulik

International 3500 hydraultryck

1 inlägg • Sida 1 av 1
Hydraulik i traktorgrävare/grävlastare

inernational1046 (trådstartaren)

#1 » 11:40:13, 12-04-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej! Jag har tidigare haft en tråd här i forumet där jag renoverat en International 3500 traktorgrävare. Nu när projektet är färdigt och jag börjat gräva tycker jag den är väldigt svag i aggregatet, kan ju hända att den inte skall vara starkare men jag tycker att cylindrarna ändå ser så pass grova ut att de borda finnas mer kraft. Funderar på att mäta trycket men vet inte vad tryck det skall vara, hittar inte någonstans där det står nånting om hydraultryck i dessa. Har ni någon aning om vad ett rimligt tryck skulle vara?

Mvh. Simon
inernational1046
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 16:31:01, 30-12-2015
Ort: Närpes
Suomi Finland (svenska)
Maskintyp: Traktor
Maskin: Sumitomo Sh60
International 3500
Massey ferguson 690
BM Victor
Mccormick b-275




Återgå till [Traktorgrävare/Grävlastare] Hydraulik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se