Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorgrävare/Grävlastare[Traktorgrävare/Grävlastare] Hydraulik

Motoruttag Huddig 1160d

1 inlägg • Sida 1 av 1
Hydraulik i traktorgrävare/grävlastare

gussil (trådstartaren)

#1 » 19:15:52, 06-07-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej! Jag har inte varit så aktiv på detta forum på några år. Nu har jag sålt min gamla 960 och köpte en betydligt fräschare 1160d -05.
Jag skaffade mig även ett Ilsboaggregat som kom hem idag. Nu är frågan, det är dubbla motoruttag, ett uttag på bommen men bara tryck och retur ingen läckolja. Två uttag bakom hytten men jag vet inte vad som är vad där. Kan någon vänlig tala om vad som är vad på bilden? Det står inget i instruktionsboken.
Ska jag dra slang till uttagen på bommen och läckolja till hytten eller ska jag dra alla till hytten? Jag tänkte först t:a på läckoljan på returslangen men blev avrådd från det av ilsbo.
BildBild

Skickat från min D5803 via Tapatalk
gussil
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 08:45:00, 13-07-2011
Maskintyp: Traktor
Maskin: John Deere 8300, 7530, 5720
Huddig 960 -88
Volvo BM 641 -79
JCB TM 300 -07




Återgå till [Traktorgrävare/Grävlastare] Hydraulik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se