Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorgrävare/Grävlastare[Traktorgrävare/Grävlastare] Hydraulik

Massey Ferguson 50 B 79års 3-funktion

1 inlägg • Sida 1 av 1
Hydraulik i traktorgrävare/grävlastare

Daniel El&Bygg (trådstartaren)

#1 » 23:10:08, 27-12-2019
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hejsan mitt första inlägg här på forumet,

Det är som så att jag har köpt mig en MF 50B 79 års där jag saknar 3-funktionen i frontlastaren.
Jag lyfte på plåten där de 2 spakarna sitter idag, under första plåten låg en plåt till med hål till 3-spaken.
Jag undrar om någon vet var man köper ventilpaketet där man kan få 3 funktionen? ser ut som man lossar gaveln på befintliga paket och montera dit ett paket för 3 spak.

Så frågan är om någon vet om var man kan köpa en sådan eller om någon känner till någon som demonterat ner en 50b som kan ligga på en sån eller en annan lösning?



MVH Daniel Halmstad
Daniel El&Bygg
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 13:13:11, 03-11-2019
Ort: Halmstad
Sverige
Maskintyp: Traktorgrävare
Maskin: Mf 50b




Återgå till [Traktorgrävare/Grävlastare] Hydraulik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se