Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorgrävare/Grävlastare[Traktorgrävare/Grävlastare] El/Elektronik

ehc funderingar

3 inlägg • Sida 1 av 1
El/Elektronik i traktorgrävare/grävlastare

Henrik Karlson (trådstartaren)

#1 » 19:02:04, 04-04-2006
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej har en huddig som jag monterat ett extra hydraul uttag på som ska användas till en timmergrip.har tagit olja från ett stödben via en växlarventil,men nu till problemet .det sitter apskallar som spakar och på höger sida som används normalt sett till stödbenen så är det fyra knappar.jag vill manövrera dem med höger pekfinger och långfinger,sida vid sida och inte med den övre högra och nedre högra som det är nu.när jag sitter i körriktning framåt ligger funktionen sida sida somjag vill ha det men då är ju redskapslåset aktiverat på den funktionen via nån brytare i stolen vid golvet.det är en ehc3500 tror jag el 3000.Tacksam för svar tack på förhand mvh Henrik!
Henrik Karlson
Fler än 1 inlägg
 
Blev medlem: 18:42:11, 04-04-2006



Marcus

#2 » 00:20:38, 02-08-2006
  • Överför markerat ord till lexikonet

Sent om sider får du ett svar...

Kanske inte hjälper.. men kolla med http://www.eumab.se/ dom skall enligt uppgift kunna en del om EHC...
Lider av megalomani, men det gör inget!
Marcus
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 20:56:42, 06-09-2005
Maskintyp: Ej angivet

Holger

#3 » 17:20:06, 02-08-2006
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hejsan,

Henrik, om du får svar hos eumab.se så vore det mycket sjysst om du delade med dig av erfarenheten här ... :thummar:

Tack! :wave:

/Holger
Användarvisningsbild
Holger
Webmaster
Webmaster
 
Blev medlem: 10:54:48, 12-10-2003
Ort: Hannover
Sverige
Maskintyp: Hjullastare
Maskin: Test


Återgå till [Traktorgrävare/Grävlastare] El/Elektronik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se