Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumLastmaskinerHjullastare/minilastare

MultiOne/CSF(Jolly/Flexitrac) hydrauloljenivå?

1 inlägg • Sida 1 av 1
Diskutera hjullastare och minilastare här

PeterTh (trådstartaren)

#1 » 20:45:20, 14-12-2017
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej
Jag har blivit med en liten kompaktlastare som jag försöker förstå mig på. Den hette när den såldes 2002 Flexitrac S25D och såldes av Trejon. Om jag har fattat det rätt så är tillverkaren CSF MultiOne och den har hetat lite olika saker beroende på marknad. Finns någon här som har skruvat med en dylik? Just nu är planen att byta hydraulfilter och olja och jag har listat ut att jag kan fylla på olja via filterhuset uppe på tanken men jag har inte listat ut hur man avgör rätt oljenivå. Någon som har en aning? Jag får nog tag i en svensk instruktionsbok vad det lider och jag har hittat den på tyska men där framgår inte hur man byter olja eller kollar nivån.

Tack på förhand,
Peter
PeterTh
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 22:39:05, 09-11-2009
Ort: Alunda
Maskintyp: Traktor
Maskin: IH 844XL 1985 4wd
Polaris Sportsman Twin 800 2005
Flexitrac/MultiOne S25D 2002




Återgå till Hjullastare/minilastare

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se