Det enda jag vet,och fått lära mig är att man "ska ge fan" i justeringar på pumpar,om man inte vet vad man gör
Var och testade en liten 5 tonnare,kubota för ett par år sedan sen,där var det fingrat i alla justeringar,var knappt körbar...på lågen gick den 3 knyck,på högen upp till 10 km,,sen "storknade" den..
Har själv en liten 5 tonnare,O&K ,deutz motor,den har förbaskat bra "driv" från låga varv,,den hade oxå kärvande
bromspedal,som märktes först när det blev kallt,kopplade ur i tid och otid.Kärvade alltså i "gångjärnet" i hytten,rost och skit.
Så här ser det under golvet på min,2 givare,nån av dom antar jag är till bromsljuset. Borde vara liknande på din,går ju ta loss å se om det blir någon skillnad,och utesluta det felet i alla fall
Originalets URL: http://oi65.tinypic.com/jrbupy.jpg