Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumLastmaskinerHjullastare/minilastare

Atlas 50E hjullastare

32 inlägg • Sida 3 av 3
Diskutera hjullastare och minilastare här

Mackhammer (trådstartaren)

#31 » 15:51:29, 17-03-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Ok tack, då kanske man kan fixa sådan. Den här hydraulpumpen har två sådan dära likadana givare. Dom sitter på varsin sida mitt mot varandra. Kanske känner av samma sak dessa två men oilka sidor i pumpen. Det var en till givare ut i ändan,1stift bara, troligen till värmemätare.mätte givarn ,verka ok ,koppla till en mätare innuti men den är död, kanske mätaren e kaputt.
Mackhammer
Fler än 10 inlägg
 
Blev medlem: 17:54:47, 29-08-2017
Ort: Pjelax
Suomi Finland (finska)
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: Åkerman h7 ,valmet 702



redheat

#32 » 16:06:58, 17-03-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Mackhammer skrev:Ok tack, då kanske man kan fixa sådan. Den här hydraulpumpen har två sådan dära likadana givare. Dom sitter på varsin sida mitt mot varandra. Kanske känner av samma sak dessa två men oilka sidor i pumpen. Det var en till givare ut i ändan,1stift bara, troligen till värmemätare.mätte givarn ,verka ok ,koppla till en mätare innuti men den är död, kanske mätaren e kaputt.
Jag monterat en sådan här,beställde från BelgienBild

Skickat från min LEX722 via Tapatalk
redheat
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 13:19:33, 20-11-2011
Ort: Dalsland
Maskintyp: Traktor
Maskin: traktor BM Terrier -57 ,lastmaskin Ahlmann AL70 -95


Återgå till Hjullastare/minilastare

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se