Lite framåt i duggregnet. Funderade hel del hur, massa tips, och med vad som fanns i knutarna ditåt och på med ferrarin, kollat el och hydraulik, den
lever och di viktigaste fungerar, oproppade stödfots ventiler samt i utskjutets hydraulik en
nippel av samt enbar ditåt svetsat på bocken begränsade mer köra. Men den sitter väl och öron samt stagning klarnade, kranens fundament centrum blir nära rakt ovanpå snabbfästet. pvg ventiler på kranen, öppet system, kan dess tanksida som sådan trycksättas? Vet ej vilken ända där är nu. Om så, skulle underlätta samt onödiga ventiler, samt därtill billigare framåt med bygget.
16cc pumpen anlände, mer studier så är där ledig sug anslutnig i tank filter klustret så föränklar hur säkerställa tillräkligt
olja åt den nya större pumpen. Flertal aha och jess upplevelser som endel fått till pappers, måste för säkerhets skull ha en övertycks
ventil för om snabbkopplig öpnas och ventil aktiveras... En del ventiler hemma, endel ännu i butik, samt mäta och bestämma storlekar på nipplar samt
slang framskrider, sakta.
En stor sak här nu även klarnar, rätt enkelt. Mest störande i prosessorn som sådan den nu med en stor pump matats med är matningen hiskegeliga fart med on/off, knyckigt samt oeksakt söka måttet. Men nu, om detta blir färdigt, ena pumpen ger 65l/min plus den nya pump via yttre ventil kopplar in 40l/min kan ju med dröj
rele få liksom ramp kontroll hur den rusar iväg samt därtill, fotgas naturligt, som i countyn enbart fullgas med handgas, Kan få kontroll vid mått sökning.