Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorer[Traktorer] Allmänt

Renovering av Bolinder 1113 Topp

32 inlägg • Sida 3 av 3
Allmäna teknik-diskussioner rörande traktorer

Beirut

#31 » 08:49:58, 10-11-2011
  • Överför markerat ord till lexikonet

Nu låter jag säkert som en surgubbe :grin: Men "verkade" duger inte. Du skrev något om lodräta rever i inlägg #15. Dom är väl kvar fast du tvättat?
Beirut
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 11:27:42, 22-11-2010



tobbe-38 (trådstartaren)

#32 » 22:14:44, 10-11-2011
  • Överför markerat ord till lexikonet

Beirut skrev:Nu låter jag säkert som en surgubbe :grin: Men "verkade" duger inte. Du skrev något om lodräta rever i inlägg #15. Dom är väl kvar fast du tvättat?


Ja lite positivare kunde du ju va :grin:. det är över 0.05mm, och reverna jag skrev om är det jag kommer ihåg sen första gången dvs 2år sen. jag ska kolla på det i morgon då helgen börjar då hinner jag med att kolla allt.
jag ska göra rent ordentligt och tom försöka ta en bra bild.

har faktist inte sett ner ordentligt i fodrena då det är för mörkt :slag: ljuset når inte ner dit. får hänga upp en arbetslampa över motorn.

Mvh
tobbe-38
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 21:45:02, 13-01-2011
Ort: Fagerås
Maskintyp: Traktor
Maskin: 350 Boxer - 64


Återgå till [Traktorer] Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se