Om du lägger dei under maskin och tittar litegrann så ser du hur det är uppbyggt, 650 betyder väl hängande pedaler och plant golv, det betyder oftast 14 extra leder innan man byggde dit hydrauliska bromsar många år senare.
Innan du river kan du väl lägga ned lite tid på att definiera var felet sitter, det går alltid att ta isär någon led för att känna hur mye kraft det behövs för att returnera skivorna med kula i, om hacket är i kula eller kulspår lär du riva bromsarna, är det enbart tyngre att få skivorna att vrida sei tillbaka kanske det räcker med extra dragfjäder, som du då lär övervinna när du bromsar, ingen servo som hjälper till där.
Ta ett par bilder när du ligger under och får skräp i ögat,
Detta är en -76. när fick BM T650 våta bromsar ?
Returfjädrarna blir överhettade när allt är torrt = ingen kylning, har du kopplat bort länksystemet och du ändå får anliggning på beläggen är det ett sannolikt fel, även om det är glappt och osmort i lederna under och i hytten.
Dessa hjälper till att returnera expansionen.