Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterCrimedatbase

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorer[Traktorer] Hydraulik

Tips på hur man inte bör montera retur!

2 inlägg • Sida 1 av 1
Hydraulik i traktorer

Andreas.karlsson (trådstartaren)

#1 » 00:27:51, 26-11-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hittade detta klipp på tuben......jag undrar ju hur han tänkte där :uupps: Han har en plugg strax nedanför, som man vanligtvis sätter uttaget i......+ att det för en vecka sedan laddades upp ett klipp på när han bytte olja...nog för att det var behövligt, men han kunde kanske ha väntat tills efter detta jobbet kan ju iaf Jag tycka...
Spana in:

4 personer gillar det här inlägget.
Användarvisningsbild
Andreas.karlsson
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 16:35:26, 07-01-2009
Ort: Västra Götaland
Sverige
Maskintyp: Traktor
Maskin: John Deere 1120



ghaven

#2 » 14:41:17, 26-11-2018
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hadde sikkert gått litt lettere om det hadde blitt brukt riktig borr størrelse. Min erfaring er at for lite borr så graver tappen ut alle gjenger og det blir få og slakke gjenger, og en støvsuger med kappe rundt borret hadde nok tatt sponen så det ikke detter ned på innsiden. Ventet egentlig at gjengetapp skulle brekke. hadde vært artig å se hvilke løsning han hadde på sån et problem. Mer vold kanskje

1 person gillar det här inlägget.
ghaven
Fler än 500 inlägg
 
Blev medlem: 14:48:52, 07-02-2011
Ort: Mandal
Norge
Maskintyp: Grävmaskin (larvburen)
Maskin: kjører diverse maskiner sommer og vår driver maskiverksted rettet mot annlegsbransjen om vinteren


Återgå till [Traktorer] Hydraulik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se