Maskinistens Twitter-flöde  Stöd Maskinisten via Patreon  Maskinistens nätverk - information på svenska  Maskinistens nätverk - information på finska  Maskinistens nätverk - information på norska  Maskinistens nätverk - information på danska  Maskinistens nätverk - information på isländska
Forumindex

ForumindexForumindexMaskin-databasFotoalbumKalender-informationKöp & SäljDownloadsLexikonKontaktregisterMaskinistenin rikosrekisteri

Åkerman-register
Visa forum för mobila enheter

ForumindexMaskinforumTraktorer[Traktorer] El/Elektronik

Fiat 80-90 dt hyttfläkt

1 inlägg • Sida 1 av 1
El/Elektronik i traktorer

emilar3 (trådstartaren)

#1 » 19:34:04, 18-06-2022
  • Överför markerat ord till lexikonet

Hej hyttfläkten har sagt upp sig av okänd anledning. Ej ac men inte så lätt ändå. Jag har kollat att det är ström fram till sista snabbkopplingen, har även kollat så att det är jord vid den punkten. Men jag kommer ej åt att mäta vid fläkten då kablarna går in på undersidan. Hur gör man, hur mycket är det att riva för att byta fläkt. Måste man bort med kylarslangarna med vatten och allt. Har tagit bort luckan på taket men det är trångt ändå. Tacksam för att man lär sig något nytt varje dag. :grin: hoppas jag kan tillföra något jag också någon gång men man måste ha kunskap först.
en nyanställd på sågverket frågar chefen hur han skulle skilja på gran och tall.
chefen sa gran har korta barr, tall har långa barr. hehe han sorterade brädor :lmao:
emilar3
Fler än 100 inlägg
 
Blev medlem: 19:37:28, 27-06-2014
Ort: gävleborg storvik
Sverige
Maskintyp: Redskapsbärare
Maskin: Husqvarna rider 13 c, irion gaffeltruck-77.




Återgå till [Traktorer] El/Elektronik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: qqq och 1 gäst



Älmeboda Maskinservice

OilQuick

TK Traktordelar

Klaravik

Crazyride

Bra Verktyg

Motrab

Engcon

Scandcut

Astrak

Olsson Parts

Nya och begagnade
truckar på vstruck.se